Naši utrinki

V Fijerogi je zelo lepo

objavljeno: 23. okt. 2015 03:17 avtor: Sklad Silva   [ posodobljeno 28. okt. 2015 01:08 ]

V Sklad Silva hodim že 6 let. Tam mi je zelo lepo in sem vesela. Imam zelo rada moje prijatelje. Skupaj se pogovarjamo, kuhamo, pomivamo posodo, grabimo listje pred hišo in zalivamo rože. Z mojo skupino gremo radi na sprehod po vasi ali po obali in gledamo galebe in morje. Gremo tudi na koncerte poslušat glasbo.

Rada grem na bivanje. Tam smo 3 dni. Skupaj igramo žogo, človek ne jezi se in gremo na sprehod. Skupaj kuhamo, jemo malico, kosilo in večerjo. Gremo tudi v bazen, poleti pa na plažo.

Rada grem  tudi poleti na počitnice na Pokljuko in pozimi na Pohorje na sneg. Tam smo 1 teden.
V Fijerogi je zelo lepo.

(Taryn Okretič, oktober 2015)

Kaj imam rada?

objavljeno: 23. okt. 2015 03:10 avtor: Sklad Silva   [ posodobljeno 28. okt. 2015 01:09 ]

Sem Una Pofuk. Rada grem ob ponedeljkih na Fijerogo, ko je lepo mrzlo in suho vreme. V ponedeljkovi skupini imam veliko prijateljev. Najraje se družim z Daro in Mirzo, ker je poln humorja. Rada grem na sprehode in na pijačo, ko je lepo sončno vreme. Rada pomagam pri malici. Rada imam večerne žurke do 20.00 ali 23.00 zvečer. Rada imam individualne ure, ker grem s psom na sprehod, rešujem križanke, igram Človek ne jezi se, poslušam glasbo na prenosnem računalniku, se pogovarjam in pošteno nasmejim, da postanem rdeča v obraz. Rada igram karte ČRNI PETER. Včasih tudi skuham kavo.

Psička Lotos je moja najboljša prijateljica. Vsako jutro se zbudi pred uro, da dobi svoj zajtrk potem pa mi skoči s prednjimi tacami na posteljo, da ji dajem pasje piškote. Za hrano me vedno uboga. Je zelo prebrisana. Ko me pridejo popoldne iskat se vedno poriva h kombiju. Ob ponedeljkih zvečer,ko pridem nazaj s Fijeroge me vedno pričaka, pozdravi, skače v zrak od veselja in laja. (Vau,vau,vau) !!!!

Za Dan Sklada se zberemo vsi v velikem številu na Fijerogi. Poslušam glasbo, zaplešem z Ireno. Rada se pogovarjam po kosilu z ostalimi, ki sedijo z mano pri mizi in pijem kavo ter jem pecivo. Rada imam srečelov. Rada imam jesenske piknike.

Rada imam kuharske delavnice, ki me sproščajo. Všeč mi je priprava hrane, ki je za prste oblizat. Komaj čakam, da imamo spet kuharsko delavnico.Vsa sem vznemirjena.

(Una Pofuk , 21.10.2015)

Počitnice na Pokljuki

objavljeno: 23. okt. 2015 02:58 avtor: Sklad Silva   [ posodobljeno 28. okt. 2015 01:10 ]

S Skladom Silva smo šli na počitnice na Pokljuko. Tam gremo v lep velik vikend. Imamo 4 sobe, dve kopalnici, dnevno sobo, kuhinjo in majhen hodnik. Zunaj imamo travnik in veliko mizo. Okoli vikenda je ograja. Zunaj igramo žogo in ping pong. Jaz se rada igram z žogo.

Zjutraj smo pojedli zajtrk in potem smo šli na Bled, v Kranj, v gozd nabirat gobe. Anuška je povedala, katere gobe so dobre. Anuška in Jure sta skuhala kosilo. Anuška je oprala posodo in jaz sem pomagala pospravit. Zvečer smo vsi skupaj igrali Človek ne jezi se. Meni je zelo lepo na Pokljuki.

( Taryn Okretič, september 2015)

Zakaj grem rada na Fijerogo?

objavljeno: 17. sep. 2015 01:47 avtor: Sklad Silva   [ posodobljeno 28. okt. 2015 01:12 ]

Sem v prijetni družbi. Se z ostalimi dobro razumem. Rada prisluhnem vsakemu, mu tudi rada svetujem, mu pomagam, da se obrne na odgovorno osebo. Rada pomagam v kuhinji in pomagam pri kuhanju, vključujem tudi druge uporabnike. Veselim se vsakega izleta.

Pospravljam sobe, posteljo. Rada hodim na sprehode in na oglede trgovin, oglede predstav. Vesela sem letovanja na Pokljuki, ker lahko v spremstvu hodim po gozdu in spoznavam gobe.